WordPress и изграждане на онлайн бизнес

Цели на курса

Курсът представя всички важни моменти в създаването, развиването и поддържането на успешен онлайн бизнес. Обучението започва със запознаване в детайли с най-популярната CMS система WordPress. Този тип системи са особено подходящи за изграждане и поддържане на уеб сайтове от нетехнически лица. Ще ви научим как да изградите сайт, отговарящ на нуждите на вашия бизнес, без да можете да програмирате.

В голяма част от обучението ще говорим и за това какво е необходимо, за да се популяризира бизнеса ви и как да достигне до точната target група, за която е предназначен. Ще научите за използването на най-популярните и ефективни методи за привличане на клиенти, както и за оптимизация за търсачки (SEO), социален и онлайн маркетинг, спонсорирани реклами, e-mail маркетинг и други. Ще говорим за критичните моменти при стартирането на онлайн бизнес и ще разгледаме в детайли двете големи платформи за реклама Google AdWords и Facebook. Ще ви запознаем с някои от най-популярните бизнес модели за печелене чрез уеб сайт, като affiliate marketing, drop shipping, продажба на реклама, собствен продукт или услуга. Ще говорим за StartUp-и, изграждане на страници в социалните мрежи, следене на статистики, анализ на трафика и други.

Курсът ще е практически в по-голямата си част и всеки ще има възможност да създаде свой собствен проект, в който практически да приложи наученото по време на обучението. Така всеки ще получи ценен опит, който да следва в стартирането на всеки следващ online проект, или да използва като начало на един печеливш бизнес.

За кого е предназначен? 

Обучението е предвидено за хора, които искат да придобият умения в изграждането на уеб сайтове с WordPress и да се запознаят с основните принципи за рекламиране и печелене в Internet. Особено подходящ е и за тези, които имат идеи за малък online бизнес и желаят да опитат да го реализират. Не се изискват предварителни познания по програмиране, маркетинг или други области.

Продължителност на курса

Продължителността на курса е 2 месеца, (материалът ще бъде вместен в 19 занятия, общо 76 астрономически часа).
Всяка седмица са предвидени занятия в общо 8 астрономически часа (2 занятия от по 4 часа).
Занятията ще са смесени (лекции, демонстрации и упражнения), като се цели практическата насоченост на материала.

Лектор на курса: Банко Стоянов

  • Бакалавър “Бизнес администрация” към International Business School
  • 13+ години професионален опит в разработката на уеб проекти
  • 12+ години опит с affiliate marketing, drop shipping и медийна реклама
  • 7+ години професионален опит с различни CMS системи
  • Съосновател и собственик на най-големия форум за бизнес и онлайн маркетинг в България (www.predpriemach.com)
  • Лектор в множество конференции и семинари

Получаване на сертификат

Всеки участник ще получи сертификат при успешно завършване.

Цена на курса

Цената на курса е 520 лв. и се заплаща преди началото на обучението.

Безплатен ваучер на стойност 114 лв.

При записване на курс, всеки получава и безплатен хостинг на стойност 114 лева, предоставен от партньорите ни ICN.BG. Ваучерът дава право на 12 месеца безплатен хостинг от план „Икономичен“.

Изисквания за практическата част

За упражненията и практическата част по време на занятията всеки курсист трябва да носи личен лаптоп. Софтуерът, който е необходим за обучението, е безплатен и не е необходимо да бъде инсталиран преди началото на курса.

В кои дни се провежда курсът и кога ще започнат нови групи?

Вижте графика тук.

Програма на курса

Занятие 1. Въведение в web и WordPress

  • Как работи интернет? Уеб страница, уеб сайт
  • Хостинг. Типове хостинг
  • Браузъри – Firefox, Opera, Chrome, IE, Safari
  • Домейн, FTP, база данни, cPanel, Server side
  • Запознаване в WordPress. Предимства при използването
  • Разлика между WordPress и статични уеб сайтове
  • Типове уеб сайтове изградени с WordPress
  • Първоначални идеи за работа по курсов проект и реализация по време на курса

Занятие 2. Основни функционалности и операция с WordPress

  • Структура и елементи в WordPress
  • Какво е разширение (plugin), джаджа (widget) и настройки
  • Основно запознаване със структурата на системата WordPress
  • Първоначални настройки и конфигуриране на WordPress
  • Използване и манипулиране на галерии и медии
  • Създаване на потребители и permalink-ове

Занятие 3. Добавяне на функционалности и визия към WordPress

  • Инсталиране, включване и настройване на разширения (plugins)
  • Разликата между безплатна и платена тема
  • Добавяне и конфигуриране на тема и смяна на front-end-а
  • Настройване на нова тема и избиране на подходяща структура на сайта
  • Редакция на менюта – header, main, footer, sidewide
  • Внасяне и изнасяне на съдържание в WordPress
  • Как да четем детайлно ръководство за опериране с платена тема

Занятие 4. Публикуване и редакция на съдържание и елементи

  • Създаване, редактиране и публикуване на страници и публикации в WordPress
  • Смяна на лого и favicon от администрацията
  • Запознаване с кодовия редактор на WordPress
  • Визуализиране на галерии и слайдове
  • Инсталиране и добавяне на source code и форми
  • Добавяне на интерактивни елементи

 Занятие 5. Модифициране на WordPress според типа сайт

  • Update на plugin-и и ядро
  • Как да създадем онлайн магазин с WooCommerce
  • Настройване на магазин и конфигурации
  • Създаване на медиен сайт чрез WordPress
  • Създаване на фирмен сайт чрез WordPress
  • Създаване форум, базиран на WordPress

Занятие 6. Запознаване с HTML и основни принципи

  • Начин на визуализация на уеб страниците през браузър
  • Основни елементи и принципи при работа с HTML код
  • HTML тагове

Занятие 7. Въведение в CSS . Упражнение с HTML

  • Какво представлява CSS и каква е връзката му с HTML
  • Основни понятия и елементи в CSS
  • Смяна на цветове, стилове, размери, позициониране

Занятие 8. Стилизация на WordPress чрез HTML и CSS

  • Редактиране на HTML кода в WordPress
  • Стилизиране на елементите в кода на WordPress чрез CSS
  • WordPress и мобилните устройства

Занятие 9. Обособяване на собствен сайт с домейн и хостинг

  • Качване на уеб сайт на собствен домейн и хостинг
  • Инсталация на WordPress през cPanel и FTP
  • Създаване на мейл и акаунти за достъп към файловете
  • Предимства и недостатъци при управление на собствен домейн и хостинг
  • Правилно избиране на ресурси, според типа сайт

Занятие 10. Запознаване с бизнес модели за печелене чрез сайт

  • Колко бизнес модела за печелене има в интернет
  • Affiliate marketing
  • Dropshipping
  • Продажба на реклама
  • Продажба на собствен продукт или услуга

Занятия 11. Запознаване с бизнес модели за печелене чрез сайт 2

  • Как можем да печелим от идеите си, създавайки онлайн бизнес
  • StartUp. Какво означава и как се развива
  • Пазарни ниши и конкуренцията в тях
  • Критични моменти при старт на онлайн бизнес

Занятие 12. Онлайн маркетинг. Спонсорирани реклами – PPC, CPA, CPM

  • Какво представлява и включва онлайн маркетинга
  • Предимства и недостатъци на онлайн маркетинга
  • Мрежата и лесно достъпните пазари в нея
  • Видове спонсорирани реклами (PPC, CPA, CPM) и разликата между тях
  • Създаване на успешна спонсорирана кампания
  • Важни параметри – CTR, конверсия, бюджет, CPC
  • Основни платформи за реклама – Google AdWords, Facebook и др.

Занятие 13. Социален маркетинг и WordPress

  • Кратък преглед на социалните мрежи – Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram
  • Как да настроим коректно социална кампания
  • Таргетиране, трафик и бюджет на кампания
  • Изграждане на профили и страници в социалните мрежи
  • Следене на статистики и анализ на трафика

Занятие 14. Mail, article и viral маркетинг

  • Какво представлява mail маркетинга и какво го различава от SPAM-a
  • Създаване на собствени листи за mail кампания
  • Успешна mail кампания с добре конвертиращ landing page
  • Как да използваме успешно article маркетинга и blog публикациите
  • Какво е viral и как той помага за бранда
  • Viral в социалните мрежи

Занятие 15. Оптимизация за търсачки – SEO

  • Какво е SEO и какво го отличава от другите методи
  • Връзка между SEO, PPC, CPM и CPA
  • Нужни инструменти при SEO – Google Analytics, Google Webmaster Tool и др.
  • Важни термини в SEO – Линкове, тагове, meta тагове, alt тагове, h1, h2, content
  • On page SEO и Off page SEO
  • Основни показатели за добър ранкинг в Google и другите търсачки
  • Връзка между брандинг и ранкинг

Занятие 16. Първоначална проверка на курсови проекти

Занятие 17. Теоретичен тест и работа по курсови проекти

Занятие 18. Обобщение на преподавания материал в курса

Занятие 19. Защита на проекти и получаване на сертификати

 

CLOSE
CLOSE
Sign up for our Newsletter

Enter your email and stay on top of things,